måndag 1 februari 2010

sjukstuga och bebismys

Hej Hopp....Vi e sjuka,,inte alla av oss men jag och Liam....Liam har vart lite hängig i fredags och lördags men sen gick det bort på söndagen men sen kom det tillbaka i natt så han kräktes en gång...mitt började med i natt..men nu känner jag mig redan bättre..lite ont i magen o trött men känns ändå som det e borta redan...i går va lotta Sofie och lilla Elvira här och åt middag...sicken liten söting.....så jag mös och hade mys med bebis...min älskade bebis va som en jätte brevid lilla bebisen....blir ens behov nånsin stillat,,,,tror inte det!!=) vi åt och fikade kladdmuffins som blev så perfekt goda.......åt en antal..men har väl blivit av med det nu......ska ta det lungt nu i några dagar sen måste jag ta en indoor,,saknar det nu..och promenaderna om bara all snö kan försvinna, eller lite i alla fall så man tar sig fram. min lilla underbara Lisa äter nu något varje dag,,hon gillar nyponsoppa och banan och potatismos och gröt så nu kör vi med det ett tag.......andreas skulle vart hemma och tagit hand om hans sjuklingar men mamma kom ner i stället så han kunde jobba så jag o mamma ligger på en varsin soffa och har det skönt.liam vakande kl 8 i dag och gick o la sig igen vid 10 och sover fortfarande, skönt för honom...lisa har med sovit länge, av tristess förmodligen..stackarn, men hon e lika glad för det..solstrålen..









1 kommentar: