måndag 1 februari 2010

Helt ok och ny bebis i kretsen

Känner mig faktiskt helt ok nu, skönt...liam e också bra nu, bara lite gnällig efter förlorad sömn..men jag tror nog vi ska kunna masa oss till dagis i morgon..hoppas på det i alla fall! Vi har bara slappat i dag... kollat på film och så..lillan har badat i vasken och liam i badkaret..sen klädde vi på oss och gick ut. kände att vi behövde lite frisk luft allihopa...men vi gick bara fram o tillbaka lite på vägen....va så skönt och andas..känns som vi suttit inne hela helgen...

























Sen vill jag gratta Kattis som fick en flicka i dag..en liten Aimee..hon e så söt och allt hade gått bra..har pratat me henne och så..längtar tills ni kommer hem så jag får träffa er...
i kväll e det paradise hotel..tjoho...finalvecka o allt...
nu e jag så hungrig...har ju typ inte vågat äta än...har en skinkstek på tillagning med klyftpotatis och go sallad...åh så gott det ska bli!!!
hörs i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar