måndag 15 februari 2010

Hjärtans dag..

God morgon...hann ju inte blogga om våran alla hjärtans dag i går så gör det nu i stället..

Vår dag började mycket bra, körde in till karlskronamöbler och handlade lite vi ville ha,,oh my va mycket dom hade,,man skulle kunna handla för hur många tusen som helst där inne..men ett snyggt sideboard blev det och ett nytt tv-rums bord och super snyggagardiner i lila och en snygg duk till... (våran sideboard e längre och har en till låda o ett till skåp men hittade inte den bilden)









Därifrån körde vi till Andreas föräldrar för dom hade middag..alla andreas syskon va där så liam fick träffa sina kusiner erik axel o nils...först fick liam ett litet utbrott men efter ett tag så lekte alla o hade jätte skoj..vi åt hemma gjord pizza som va super gott och sen god efterrätt..Liam fick en jätte snygg tröja och lisa fick en body och en klänning av farmor o farfar.så snällt..










..sen åkte vi hem och jag mötte upp några vid affären som skulle köpa lite grejer av mig som jag hade på blocket, lite bebissaker,,jaa tydligen ska vi ju ha fler enligt spåtanten men då får vi väl köpa nytt, tar ju sån plats...

sen kom pappa hit till oss och fikade på glass, han fick ros och choklad av barnen och liam fick godis och en bil och jag fick en jätte fin alla hjärtans dag bukett, den va så fin...tack pappa
sen bakade jag en hjärtformad sockerkaka till mamam och frille som med kom och fikade på kvällen...liam hade ckoklad o ros till som med..snäll son jag har....=)=)
har nyss lämnat liam på dagis känns det som men snart e dax o hämta honom..sen ska han hem o sova..jag borde ta i tu med tvätten men e inte på det humöret...ska till bibblan i eftermiddag i alla fall och hämta mina böcker jag beställt..blir ingen träning i kväll heller för min del..andreas ska lägga golv i hallen så det blir fritids för mig o barnen!! bullens korv, innebandy, en kopp the,,skönt när allt e som vanligt..hahaha.......
happy

1 kommentar:

  1. Va härlig din dag va =) skoj å få handla möbler & piff till hemmet

    Kram Anne

    SvaraRadera