söndag 31 januari 2010

uppfiffning

tyckte det behövdes en liten uppfiffning här hemma så bytte gardiner i TV rummet och la till lite nya kuddar, blev som ett nytt rum..att så lite kan göra så mycket..




















Va i stan i går eftermiddag och fyndade lite!! blev ett par snygga kronor att ha ljus i och en gullig klänning till lillan













sen fick jag min fina förstoring på lillan också som ska pryda vår nya hall...så fint e det,,men det kommer inte till sin rätt när man tar kort på det...

Va på kalas i går med hos lilla nova som hade 4 års kalas..tog inga bilder för glömde kameran hemma men kolla in Saras blogg......va så trötta här i går efter fredagens bravader så gick o la oss kl 21.00 allihopa..alla somnade direkt och jag löste korsord,,va så skönt och mysigt...Så kalle det e i dag, vi eldar för fullt....i dag kommer en mini liten bebis hit,,så jag ska lukta o lukta och stilla mina behov......puss på er

1 kommentar: