onsdag 17 februari 2010

besviken o febertopp

Körde in till karlskrona möbler i går efter bvc...(Lisa vägde nästan 8 kilo nu.... stora damen..fick spruta i båda benen med men sa knappt ett ljud...så duktig min älskling.).........

kommer in med släpet och ska lasta på vårt nya bord och sideboard, då e allt repat och förstört så vi kan inte ta det. dom har nog inte varit jätte försiktiga på lagret direkt....åhh, jag blev så besviken. hade sett fram emot att göra det klart här inne nu i tv rummet...så typiskt..skulle ta två veckor innan dom kom med det också...grrr........men mina dekorationer fick jag med mig hem i alla fall....snygga snapsglas, jätte fina lila gardiner med lila duk till, 2st olika gröna växter, en vit blomma med kruka till, och sen två st lila blommor och en jätte fin ljusstake gjort som ett hjärta med 3 ljushållare......kommer bli såååå fint......
i hallen e det bara golvet kvar.. och sen ska vi börja med ytterhallen direkt, ska bli så kul och välja tapeter dit och golv....sen e det inte mycket kvar...
lilleman hade en febertopp i går, vet inte vart den kom i från.. kräktes inte och va inte ett dugg snorig, bara lite feber..lustigt...i kväll ska vi till sandra och mats och hälsa på, ska bli skojigt...liam kommer bli väldigt glad i alla fall att få träffa sin Amanda.....annars inget planerat i dag.. håller Liam sig feberfri så kommer fröken poopuu med sina kids i em.....nice.....
vi har mys här hemma nu. lillan sover och jag o liam ligger under filten på soffan och kollar in liams nya film...sen eldar vi med i spisen..så varmt o skönt e här....mys,,i like...
köss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar