torsdag 25 februari 2010




















Stackars mina små guldklimpar som varit sjuka....jag e glad att jag har barn som sover sig friska...Liam e helt frisk nu men Lisa e fortfarande lite hängig...va på bvc och fick lite hostmedicin´..så nu ska det nog bli bättre...lillloppan har smalnat av lite också. men hon äter nog upp sig, det har hon i generna...=)=)=)

Hanna va här i dag och vi gick runt halva hejan..gick halvägs och vände..kaffe o the suget blev för stort.
Sen har vi bara vart hemma..nybakt i frysen finns det i alla fall...jag e så trött på allt som man brukar baka,,,kärleksmums, muffins, kladdmuffins,,,vill ha lite nya grejer..så i min frys finns än så länge. 2 stora cheesekake, stoora marzan muffins med hallon, wiener snäckor ( som kanelbullar fast med bara smörfyllning i och floorsocker som garnering....riktigt goda, och kul med nytt...i morgon ska jag med baka nåt nytt man inte brukar göra...kollar recept nu för fullt.....sen är jag så sugen på en jätte promenad så det får det bli...vill verkligen ut och röra på mig lite....denna veckan blir ju med ganska stillsam men nästa vecka tänkte jag köra gärnet....ska nog dra in en runda till stan i morgon med och gå runt o kolla lite i lite affärer. känns som en evighet sen man gjorde det....

hej hoppsan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar