måndag 8 februari 2010

Dagis gick bra

hämtat Liam på dagis..hade gått så bra i dag, han hade bara skrattat och lekt och haft det jätte kul...så sköönt och höra....jag hann städa av lite under tiden han va där men tiden går snabbare än va man tror....nu ska jag ge lisa hennes gröt sen lägga både henne och liam..sen e det egentid..jisses, va ska jag hitta på...titta på tv och slappa....skönt med måndag i dag..älskar måndagar...planera för veckan har jag gjort,, aktiviteter och träningstider e inskrivna och självklart lite fika träffar med..e ju ett måste,,haha..enda jag har kvar e att lägga fram kläder till barnen för hela veckan..gör alltid det så slipper jag leta......bilderna e tagna hemma hos sara i går när vi var och fick jätte god lunch av henne..tack så mycket för det gumman....

1 kommentar: