torsdag 11 februari 2010

tjoho

Liam va på dagis i morse, gått kanon, dom hade gått till bibblan och så! mammas stora pojk! under tiden gick jag runt hejan med sara, Linda och sandra...ovanligt och gå med enkelvagn...skönt och ut och röra på sig i alla fall....

sen körde jag hem till frida på en the innan det va dags att hämta lilleman...sen körde vi Sara till skolan och på hemvägen hämtade vi upp Sofie och hennes lilla Elvira...vi åkte hem till mig och åt lite lunch i hop..satt och pratade halva eftermiddagen sen gick vi runt hejan i gen...2 varv för mig i dag..duktig jag e!!=) sen nu i kväll åkte vi hem till Linda och flickorna för lite lek...dom hade så roligt, stimmade som attan..dom dansade och höll i händerna....gullungar....sen va det hem till soffan som gällde..e så trött, ska faktiskt gå upp och lägga mig tillsammans med min korsordstidning..och med männen i mitt liv givetvis....i morgon e det fredag...tjoohoo.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar