måndag 22 februari 2010

Känns bättre...

Känns bättre nu..blev nog inget av att jag va hängig i går..för känner inget i dag mer än lite huvudvärk....i alla fall så gjorde vi super god smörgås tårta till familjen annorlunda....mmmm det va så gott...jag älskar verkligen smörgås tårta...det va andreas som servade mig och gjorde den....


I dag blir en hemma dag....eldar för fullt så det e så mysigt och varmt,,bara jag o lisa uppe. väntar på att liam ska vakna.....nu på förmiddagen kommer kattis med barnen...Vi ska göra världens godaste cheesekake...så har ni inget för er, så kom inom? haha....ska göra så jag har i frysen med...det ska bli skojigt, dom kommer nog snart...

nu ska jag lägga i lite mer ved sen ska jag ta en stor bit smörgåstårta till frukost....

I Love My Life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar