fredag 19 februari 2010

stoor mage o god middag

Liam e lite bättre i dag men går lite till och från..sov ganska länge gjorde vi i alla fall och sen styrde vi vår kosa mot hoby till Sandra och Tuva..Liam gick raka vägen in i lekrummet, det e drömmen för han där, där finns precis allt i bilväg som man kan tänka sig...det va bra med dom och med stooora magen med....så kul och se vad det kommer för en liten människa där sen..Tuva bli en super bra syster, hon tar hand om bebisar så gulligt o snällt.....nu har jag hållt tummarna hela kvällen hårt sandra så nu har jag gjort va jag kan!!Haha...















KOLLA IN DENNA SNÄCKAN.....



















Nu i kväll har vi varit på middag hos Kattis och Dan. god fläskfile och klyftpotatis,,det va mumma..liam hade roligt med Isabella o lekte o stojade,,,vi hade en mycket trevlig kväll hos dom! vi bjuder snart i gen!!!
nu e vi hemma o barnen sover...vi ska snart upp och sova...........åh jag ska läsa min bok..kan knappt släppa den, vill inte den ska ta slut.......
natti natti...
Sara p..i miss you by the way.......
natti natti

1 kommentar: