tisdag 2 februari 2010

GYMMET

Dagis i morse. lämnade honom det första jag gjorde..han skrek som attan men det hade gått jätte bra, jag e så nöjd och stolt över min älskling...han va helt tyst när jag kom..när vi kom hem va vi hyfsat rastlösa och satte i gång med lera..va roligt det va, vi hade så skoj,,


















Sen kom Amanda och sandra och fikade med oss..barnen lekte som alltid kanon bra,,märker dom inte ens,,liam har verkligen en kärlek för amanda...e nog hans blivande....och det e väl tur att dom klarar sig själva som vi tjattrar..hehe



















eftermiddagen va ko lugn=) bara softing för hela slanten.....gjorde lite taco buffe till älsklingen kom hem....
Nu e jag precis hemkommen från gymmet..det va så skönt och kul..körde bodystep med Lina o åse..herregud va jobbigt,,va det gav..indoor e som en dröm jämfört med detta..indoor e inte alls så jobbigt som detta....men jag behöver inte välja pass, jag kör båda varannan gång varannan vecka...för nu e vi i gång igen,,,känns så bra.....denna gången ska jag klara det..nyttiga veckor, valfria helger....det funkar för mig....7 kilo kvar och som ska bort.....så nu fick jag ur mig det med...
hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar