lördag 27 februari 2010

Middag Hos Hanna

Precis hemkommen från Hanna som bjöd på tacokväll...det va mycket gott...Det va hanna med familj och elsa med familj och sara med familj..så det va så klart bra för mig..de flesta av mina bästa vänner på samma plats..Liam hade precis sovit 2 timmar men va på ett jädra humör då o då..bara skrek rätt ut i bland....alla barn blev glada när godisskålarna och alla chipsen kom fram i alla fall..Liam åt alldeles för mycket chips så dom kom upp i gen...han brukar inte äta så mycket chips och sen med hostan också som förvärrade det....så tack elsa för extrakläder....sen blev alla barnen hyfsat glada och satte sig och tittade på film eller lekte och vi började spela ett spel....ja jisses...va jag skrattade...jag önskar att alla fick höra niklas och chrilles förklaringar på vissa ord...hahahahahaa....såå roligt....sen åkte vi hemåt vid halv 23 tiden..då ville prinsen hem o sova.....så nu ska vi upp med snart och lägga oss. sitter i soffan och myser och äter fläskfile bitar som älskling hade med sig från kalaset han va på i dag hos sin syster... barnen kommer sova sååå länge i morgon så det blir riktig sovmorgon här....sen blir det hejanrundan på det.......










liten påminelse (på tisdag ska jag tatuera mig,,hjälp..jag som e så mesig..)

natti natti kära vänner=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar