torsdag 4 februari 2010

stolt mamma till liam

Lämnade Liam på dagis i morse och bara sa hejdå och gick......när jag kom tillbaka satt han på golvet med polarna och lekte med bilar...åh va glad jag blev..så skönt.....så nästa vecka börjar han...sen direkt hem så kom frida en runda och sen kom sandra och Tuva med så fikade och så blev det lite förlossningsnack och lite annan tjejsnack..va så roligt och ha dom här.....två gravida kvinnor o jag!!=)


















sen på eftermiddagen så kom Tove hit och spenderade några timmar.....ännu mera tjejsnack kan jag lova..vi har träffats en gång innan men känns som vi redan känner varandra!!! sen har det vart lungt..va inget fritids så gick en runda med vagnen, va ju superhärligt väder i dag...så härligt o vara ute nu!!!
sen ringde jag och bokade spåtid till mig..va nästan ett år sen sist och jag måste gå en gång om året minst så jag vet vad som händer...så på onsdag e det dax igen......en månad kvar nu precis till jag ska tatuera mig igen...håller på med planer för hur jag vill ha det! på lördag e det fest då ska jag hanna frida o lina ha en återträff...massa skratt minnen o dans..så mycket vi har gått i genom..va verkligen dax nu......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar