fredag 5 februari 2010

Välkommen till världen

Välkommen till världen lilla Aimee....i dag har jag kollat in o gosa´t kattis o dans bebis...så liten, så söt..kanske man skulle skaffa en 3,4,5 när man ändåå e i gång!


















när vi kom hem därifrån så kom mamma hit och vi åkte in till stan och gick runt och handlade=) nu i kväll kommer andreas familj hit med thaimat...sen e det ju lets dance som vi har missat nu 2 fredagar...så det blir lite mys då!!


jag vet att jag tjatar men i morgon e det fest...åter fest..hehe...men jag tycker det ska bli så roligt, det va flera år sen vi träffades och festade i hop vi 4...vi som satt typ ihop klistrade i flera år...inte jätte smickrande bild på mig men det bjuder jag på....



















så kul och klä upp sig med och sminka sig,,händer ju inte direkt varje dag att man gör det...























kommer dock sakna mina sötlökar, mina älskligar, mina godingar, mina tokstollar, mitt livs största skatter..men dom har det bra hos världens bästa underbaraste pappa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar