onsdag 24 februari 2010

Sjukling

Hej igen...

Vill bara berätta att det e jätte synd om min lilla Lisa..hon e hes, hostig, snorig, ögoninflammation...Stackars min lilla pärla...5,5 månad och det e första gången hon är sjuk..så hon bara sover o sover...lilla pluttan...
Hoppas hon blir frisk snart...Liam e ju helt frisk nu men han kan ju inte gå till dagis i alla fall på hela veckan för då kanske han drar dit det lisa har...men på måndag hoppas jag verkligen jag kan lämna honom, annars tappar vi ju allt det vi kämpat för dessa månaderna..jag går inte igenom det igen...då har jag han hellre hemma ett år till...
I dag va det slutspurten i hallen för älskling...så vi åkte iväg i morse ner till kattis och tittade film, sen gick vi en runda på två timmar, det va riktigt härligt...sen skulle jag åka och passa lilla Tuvis men då hade elsa redan kommit hem..hon som opererat visdomständer..stackars, jag vet hur det e...men vi åkte dit i alla fall och fikade pratade och kollade lite kläder...hennes barn va med lite snoriga så jag va välkommen och kattis va inte så känslig sa hon..haha..det e jag glad över. annars hade vi inte haft nån stanns att ta vägen..vi hade ju kunnat vara hemma men jag ville verkligen ha hallen klar,,och guess what..nu är det klart...tjoho..och snyggt som attan blev det...såååå nu börjar vi med nästa golv....i tv rummet...so Friends,,here i come.........
pussar

1 kommentar: