onsdag 10 februari 2010

spått mig!!

Gick så bra för Liam på dagis i dag så dom ville han skulle vara tiden ut i morgon...såå kul för honom att det äntligen släppt......

Sen va jag och spådde mig......herregud säger jag bara....chocken höll i sig en stund..som vanligt stämde allt hon sa som har hänt med mera....nu va det mycket om framtiden...ja jisses säger jag bara,,hur ska detta gå!!!!
men det va kul som alltid....=) nog om det (tihitihi)

åkte vidare ner till elsa och barnen. vi fikade bullar och pratade och hon fick utstå mitt tjat om min spådom....mycket trevligt hade vi...fick med mig massa kläder hem med till lilla Lisa......
liam försöker tvinga lexus att ta på sig solgalsögonen....

























Nu e vi bara hemma och gör inget alls..ska laga någon god middag. e vrålhungrig....tänkte kanske ta gymmet en sväng i kväll med..kanske skulle ta body balance och sträcka ut min arma kropp för jag har sån jäkla träningsvärk i hela kroppen..haha, snacka om otränad....
puss o hej...

1 kommentar: