måndag 22 februari 2010

stackars mig!

god eftermiddag...
vaknade allihopa kl 6 i morse av andreas väckarklocka...den låg visst en bit bort på byrån, och även att han flög upp och tryckte av så vaknade vi allihopa..ja alla utom lisa förstås.....så Liam har vart så gnällig i dag på morgonen..satte oss i bilen och körde till elsa på morgon the...där e man alltid välkommen hur gnälliga barn eller hur man än ser ut! liam sov i bilen och tyckte det va kul och komma dit så då va han liite gladare...liam har fått upp ögonen för Tuva..haha stackars liam..för hans känslor verkar definitivt dock inte vara besvarade..liam ville hålla henne i handen och klappa henne på ryggen men hon visade tydligt hur hon ville ha det...(sin mors vilja kanske)..hihi...hanna o elli pelli kom sen med så fick man se en skymt av dom med..elli va nyklippt och fin...undra när Lisa e nyklippt? när hon e 5 kanske??haha mammas prinsessa...... när vi halkade hem därifrån så började jag få huvudvärk...nu e jag jätte hängig...så blir väl ingen träning heller,,lite ont i halsen med nu tycker jag om jag känner efter ordentligt....har varken gått eller tränat på 2 veckor...vill ha vår nu.........pust...drömmer mig bort också...vill åka bort med min lilla familj...typ hit kanske,,,,HAWAI eller nåt...














fy va jag klagar....haha!

liam e nyklippt o fin. mormor va här o fixade det....sen har han kommit på att man kan stå bordet o kolla tv också. tokstollen.......
























väntar på att lisas tand ska komma upp, jisses va hon gnuggar o biter på sina leksaker
























i kväll e det familjen annorlunda vilket som hos denna familjen betyder mys!.....

ha det lovely!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar