lördag 20 februari 2010

Lördag eftermiddag

Snart åker prinsen så här flott...har inte bestämt mig till 100 än men jag tror det blir denna!!
































Vart på karlssons i dag med mamma och vi fick jätte fina saker av henne...en super häftig tunna med bildäck som lock med blixten mqueen på förstås och jätte mysig filt och handduk till Lisa och en snygg vårjacka till liam och tights till mig och andra fina saker,,tack för det världens bästa mamma.....


Lördageftermiddag nu och älskling har åkt, han ska på fest i kväll..det e han mycket väl värd, hoppas han får jätte roligt..det va verkligen hans tur nu..han har vart hemma med barnen nu det sista gångerna när jag har varit ute och svirat....

mörkrädd som man e så kommer Ronja mitt kusinbarn och ska sova över här...vi ska äta massa gottigt och titta på melodifestivalen..kanske kattis o barnen kommer en sväng med..mys pys...
Vi i morse,,ser kanske inte jätte pigg ut men det bjuder jag på=)
Liam myser på soffan och Lisa sover.....Lisa har förresten suttit själv nu några sekunder..duktig hon e va?
återseende....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar