tisdag 9 februari 2010

vinter

God Afton......
har vänt på bordet hemma, blev mycket bättre och större med plats..nu får jag plats med min byrå jag vill ha från karlskrona möbler under hyllan...














världens sötaste Lisa



















Liam va på dagis mellan 9-10.30 i dag..gick jätte bra! han e lite ledsen när jag lämnar honom men det går över jätte fort så det känns så bra,,därimot så hade han bara sina höstkängor på sig i kylan stackarn...både vinterstövlarna och hans gummistövlar har blivit för små...men det har vi åtgärdat i dag...så nu e killen helt redo för dagis,,..trodde inte jag skulle behöva köpa nya vinterstövlar men vintern verkar ha kommit för att stanna....















i dag kom mitt meandi paket med...köpte en T.shirt till Liam och byxor och mössa till Lisa..så snart går mina barn och e väldigt fina och väldigt turkosa...















Liam va så rolig innan..undrade vart han tog vägen...då hade han tagit på ebba kopplet och sen stängt in honom själv och ebba i duschen...såg så roliga ut när jag hittade dom...hahahah

Jag har precis duschat...lisa sover och liam ska snart upp med...då blir det film tajm med min älskling...i eftermiddag har vi varit hos min syster med familj och ätit god middag som mamma hade gjort..va super gott..jag hade bakat kladdmuffins och rulltårta som jag hade med mig in,,det va uppskattat....i morgon ska jag och sandra och frida och spå oss på förmiddagen..jag längtar sååå mycket...va nästan ett år sen sist jag va där och nu har allting hänt som hon sa skulle hända...så nu ska vi se vad hon har att säga den här gången..återkommer så klart med massa info i morgon kväll....efter dagis i morgon ska vi ner till Elsa och barnen och hälsa på..´ska bli skojigt.....sen vill jag hinna med en tripp till karlskrona möbler också innan det stänger...

nu e det bygglov.....happy happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar