torsdag 1 april 2010

Gudbarns Turne



I går va jag i väg med barnen på gudbarns turne..har 3 stycken underbara gud döttrar..Micaela, Angelica och Ammalie...dom är 5 och 6 år gamla nu...så jag har följt dom hela deras liv...så jag va hos allihopa i går och lämnade av en liten påsk present... Började hos ammalie..där stannade vi en stund och fick lunch också,,jätte mysigt,,fick ju en chans att träffa mamma emma lite med...sen vidare ut till angelika som vi tyvär missade med bara en stund men lämnade en paket på trappen, sen avslutade vi turnen hos miki,,!! sen va vi på kalas hos andreas mamma som bjöd på min favvo smörgåstårta! sen somnade liam direkt när vi kom hem..jag låg i soffan hela kvällen..va ju tv kväll för mig..först anna anka söker assistent..ett måste att se,,haha,,sen började ju sandhamn men det missade vi för jag fastande i mina desperata hemmafruar igen så blev ett par avsnitt i stället...sen somnade jag med gott.....
här kommer mina fina guddöttrar..=) en gammal bild på angelika..
















lämnade liam i dag på påskfest på dagis..inte jätte utklädd direkt men en hatt med fjädrar hade han i alla fall..han va så söt iden...sen åkte jag hem och hade linda på fika, vi va ute o plockade lite ris..fick ett sms från sandra om vi ville äta hos dom..det tackar vi så klart inte nej till..dom grillade och det va såå varmt o skönt på deras altan....bara solade o mös..liam lekte med ljuvliga Amanda




















Sen åkte jag o Linda in med barnen till jysk en sväng..hittade såå fina vita jätte stora ute krukor så köpte ett par stycken..så nu vill jag köpa jord och börja plantera..så fint kommer det bli!! sen har jag hunnit påskpynta lite med...hunnit med alla bord i alla fall!!


Nu har älskling kommit hem och hade med sig godaste maten hem..så nu ska vi äta och sen e det fritids i kväll...efter det får man väl va ute en stund o hålla utkik..dom åker ju idag väl,,till blåkulla...fast då tar dom nog mig med sig så tror nog jag håller mig inne i alla fall!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar