tisdag 13 april 2010

Lek Kompis




I dag har Liam haft lek kompis hemma för första gången "på riktigt"...Lilla Molly..dom lekte med bilar och så kom hanna o elli med frallor....sen va dom ute och lekte och jag fick prata av mig lite med världens bästa hanna..som e en jätte bra lyssnare..sen blev liam jätte trött och ville inte gärna dela med sig av sakerna och elli ville bara hoppa själv på studsmattan..hahaha...dom e ju bara för goa med alla sina ideer dom har för sig!! så fick lägga han i vagnen för att sova han va så himla trött och tjurig..somnade som en stock så jag o molly kollade på film under tiden tills han vaknade sen gick vi hem till henne en stund o lekte lite på deras trädgård..där hade dom jätte roligt...skrattade och flamsade....


sen har jag sålt min bebis vagn i dag med blandade känslor...men men det går ju att köpa ny om det nu skulle behövas nån gång i framtiden....=) nu i kväll har jag o liam vart ute o gått med linda o chrille och alla barn ,,nästan alla....vi gick till en stor skogsglänta med Saga och sen kastade vi massa pinnar och så till henne,,eller vi o vi vet jag inte,,jag var väl inte jätte delaktig..men jag har en snarkande hund nu i alla falll så det e ju skönt......barnen e fortfarande vakna i detta huset just nu...lisa ska strax gå o lägga sig o liam lägger sig nog med oss sen..blev lite konstigt i dag!! nu väntar jag på andreas o niklas som e inne och hämtar kebab från ronnebykebaben...det va såå länge sen så det ska bli jätte gott......i morgon ska lisa till fotografen och sen blir det nog en runda på stan,,va 100 år sen känns det som...måste ha lite nya pyjamaser till barnen....såå vi kanske ses på stan....kram kram

1 kommentar:

  1. Nja på stan ses vi nog inte, eftersom jag är fast i kallekrona.. men en annan dag kanske vi ses :-D

    SvaraRadera