tisdag 6 april 2010

Lite Soligt

min nyvakna lilla tös!


















hade morgon fika på altanen i dag..Linda, chrille några ungar och hög gravida Frida....satt i solen och drack kaffe (jag te)........
Sen packade jag in barnen och åkte till Jasmin och lilla Liancha...så soligt o mysigt och dom har så fin utsikt ut över sjön.


















vi gick en sväng och sen fikade vi. Jasse hade gjort sååå goda räkmackor till oss..liam gick på upptäcksfärd, tyckte det va spännande han har ju inte varit med där förut!

















Tiden går så fort, både Lisa o Liancha växer så det knakar...Lisa sov hela tiden vi va där..hon somnade kl 13 och sen sov hon hela tiden där och vaknade inte när vi körde hem heller sen vaknade hon kl 17...så det va en låång sova middag i dag,,men liancha va pigg o vaken..

min fina pojk!

I morgon e det frall frukost hos Johanna o Melwin som gäller...sen ska jag på date med min gamle vän Frida,,ska hämta upp henne i stan..ska bli skojsigt!

puusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar