måndag 26 april 2010

ny tattoo

Min nya tattoo som jag gjorde i förmiddags...Together We Make A family..på underarmen..blev jätte nöjd, nu e den svullen o lite röd...


















Va på loppisen i går! va premiär för oss..blir nog många fler turer dit innan sommaren e över! Fyndade inte mycket..ett bilgarage till liam och lite smått bara!! va där med Linda och barnen och sen caisa med..så blev lite mysig fika på filt i parken med..benji klättrade högt upp i ett träd..
















sen efter loppis åkte vi hem till sara en sväng och sen åkte dom med hem till oss,,satt ute i solen o fikade o hade det skönt!! mycket härligt!!



















Sen tog jag min älskling på en åktur..hihi..tror ni mig?? man kan ju alltid låtsas i alla fall.....i kväll har vi grillat. super gott marinerat kött och sen potatis gratäng.mycket nice!!!


Nu ska jag titta på det kungliga bröllopet på tv..jag älskar allt som har med kunga familjen att göra..det visste ni inte om mig!

3 kommentarer:

  1. Together we make a family, har vi som väggord i hallen =))!! Den var superfin!

    SvaraRadera