tisdag 30 mars 2010

Desperata hemmafruar

Hej
sov ända till halv 10 i går morse jag och barnen...det va såå skönt! sen tog vi bara dagen som den kom....va så klart ute och gick en runda...sen bakade vi hela eftermiddagen..hallonmuffins med smörfyllning i mitten..och sen vanliga muffins..lätt och ta fram och piffa till med lite glasyr bara! sen va vi på fritids på kvällen och fikade och hade kul som alltid!!!

















I dag har det vart fullt upp..Lämnade en glad Liam i morse på dagis! sen hem och då stod Lotta utanför och hängde med in på en fika..jätte kul och prata lite med henne..när hon åkte så åkte jag och hämtade Liam...när vi nästan va hemma så ringde mamma o sa att emma och flickorna va på väg hem till henne och om vi ville komma o fika..vi ska ju till dom i morgon men vi ville så klart träffa dom i dag med!!! så jag tog vagnen och sen liam på släptåg med sin tre hjuling med ett hund koppel..till hans stora förtjusning.. va ju så härligt väder så vi satt ute..Frida o Amy växer så det knakar..dom e så söta dessa flickor...kolla in dom nedan....




















Sen gick vi hem när Liam började bli trött,,han somnade och sov i flera timmar ute...jag o lillan la oss på soffan (trots det fina vädret) och kollade in Desperate housewifes...jag ligger lite efter alla andra..jag har bara sett säsong 1,2 och 3 så nu beställde jag hem den 4 med så den kom på posten i dag så blev några avsnitt så nu e jag helt fast i det igen....





















sen vakande liam vid halv 4 och då gick vi direkt bort till Linda som fyller år idag..Vill så klart fira en av mina bästa vänner...hon hade bakat hur mycket som helst,,hon e så duktig..det märks att hon hade konditori i spanien,,där ligger man i lä! lilla kakfatet hade hon med. jag vill med ha ett sånt..blev så avundsjuk...5 våningar...det e status..hihi










På väg hem därifrån vid 18 snåret så stannade vi på lekparken i 1,5 timme typ..Linda o barnen o Chrille o Barnen och sen va Sandra Mats och Amanda där också så fullt ös...mycket trevligt...mycket trevligt=)=)

Nahä, nu får jag slita mig...har beställt en kababtallrik...sen blir det nog 1 avsnitt eller 5..hihi...puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar