fredag 16 april 2010

Egentid











I går hade jag egentid..lämnade av barnen hos min syster på förmiddagen och sen åkte jag själv upp till växjö..bara det va härligt...sen mötte jag upp Lina och vi gick på stan lite och handlade lite grann..kjol o strumpbyxor och sen två linnen bara så blev inte så mycket...sen gick vi och satte oss i solen på en jätte mysig restaurang som hette Akropolis..va så skönt i solen..massa snack och god mat....en superhärlig och välbehövd dag...allt hade gått så bra med barnen, lisa hade vart jätte glad och liam med..hade sovit o lekt en massa...min storasyster e bäst..ställer alltid upp... nu ska vi gå till macken..sen kommer hanna o elli och ska äta lunch..sen ska vi gå runt hejan och sen åker vi till kaskad allihopa...och i kväll kommer tessan o micke på middag!!
hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar