onsdag 28 april 2010

Dags att blogga





















Lisas nya vrålåk...e så nöjd med den..I går va vi i brunnsparken och myste hela eftermiddagen..det va ellen fia hanna linda o jag..och alla barnen med..det va jätte trevligt.barnen lekte o hade så skoj! .hade fikakorg och hade sån tur med vädret också. så varmt o skönt..nästa gång hos mig tjejer.jag tog inte så många bilder märkte jag nu men hanna tog desto mer så kolla hennes blogg..om hon nu bloggar innan jul vill säga!!!=)=)..På kvällen va vi i tving o kollade lite fotboll=)


I dag har vi vart på utvecklingssamtal med liam på dagis! det gick så jätte bra!! allt va kanon..han va alltid glad och positiv till det som skulle göras och han älskar när fröken spelar gitarr..leker kanon bra..min lilla prins..tittade i en pärm med bilder som dom har tagit på liam när han gör olika saker....världens bästa dagis!! Sen åkte vi hem och hämatde vagnen och gick upp till sandra och underbara lilla Amanda som e så go så det finns inte..och pratar jätte bra!! fick go fika och liam o mandis lekte super som alltid..sen tog vi vagnen och gick hem till oss och så lekte vi här lite...och fikade lite igen...tove kom en sväng med...









Nu sover liam sen 19 o lisa leker o springer runt i gåstolen...jag har plockat o städat lite..övertalat älskling att hämta kebab till mig inne i stan med! så nu väntar jag på det..och snart börjar anna anka med..kanon kväll helt enkelt...i morgon e det dagis för lilleman o vägning för lisa..sen har herrlaget premiär matck på kvällen med..får man ju inte missa...hej svejs

1 kommentar: