måndag 5 april 2010

Blandat


Gissa va Liam säger här! typ det han säger 200 gånger om dagen,,nämligen paapaa!!!

















Hej Gott Folk!
vilken lång dag det har varit i dag..såååå trååkigt väder med, man vänjer sig fort vid fina dagar..ja blä för detta gråa som e ute! men liam o jag trotsade vädrets makter en stund o tog cyklen på en runda.













Sen blev det massa bullbak..














Sen sov Liam ett par timmar innan vi begav oss ut! fixade o eldade lite i trädgården..Sara och Niklas kom och höll oss sällskap ett par timmar! så trevligt så...












Nu sitter Lisa så duktigt..hon börjar bli stor nu! lilltjejan...

Va ju hos mamma och firade på sk i går med..va så jätte trevligt..mamam hade gjort påskbuffe och skagen förrätt..den va riktigt god..snyltade med mig två hem med...hihi..min kusin från ljungby kom inom med sin familj med,,va jätte kul och träffa dom, verkligen! min syster ska upp till dom hela helgen över valborg,,så vi hänger på vi med..vi ska bo i husvagn så vi kan lägga barnen på kvällarna, för det blir väl lite fest på kvällen (hoppas jag)....

i morgon har vi inget planerat..hör o häpna..blir att ta dagem som den kommer..fick ett par fina trädgårdshandskar av andreas i dag så får väl ta den piken och ut o påta lite...

Happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar