söndag 18 april 2010

känner ni igen oss?????

Va ju inne i stan i går kväll hos Hanna och firade hennes 25 årsdag....det va så mys pys..bara några stycken och vi satt i soffan och mös och pratade hela kvällen!..så lungt och skönt och mysigt..Hanna bjöd på den godaste grytan jag har ätit..såå himla god..


















Idag va mamma här och hälsade på lite också...sen va vi på kalas nu i eftermiddag hos andreas systerbarn..liam hittade en gitarr han gick runt med hela tiden..inte visste jag att jag hade en sån talangfull son, men det hade jag ju kunnat räkna ut i och för sig!!

Nu e det bestämt.. i sommar blir det kålmården med Johanna Tobbe o Melwin..jisses va roligt vi ska ha! och vet ni va..snart e min ingångs hall med klar...i morgon börjas det rivas..me like..och altanen e med uppritad nu..kommer bli såå otroligt fint...och sen e det klart innan sommaren med..händer mycket bra just nu..(peppar peppar).. och förrsten...här är jag o andreas för många herrans år sedan...hihi..känner ni igen oss????

1 kommentar: