fredag 2 april 2010

Sommar och påskafton

Hej mina vänner!! I går va en underbar dag..va sååå varmt...Johanna och Tobbe och sötlöken Melwin kom till oss igår kl 14 och skulle grilla lite med oss...liam o melwin hade ett eget bord och va så söta..det va så mysigt o grilla o så gott..sommarkänsla..två cider drack jag till och med..Ronja kom på en snabbis med. alltid kul o se henne....sen satt vi och pratade och tog en buzz innna vi tittade på så ska det låta!! Liam somnade lite efter 19 för han hade inte sovit så han va helt sluuuut.....super trevlig dag/kväll...tack världens bästa Johanna med familj för det...som tur e gör vi snart om det.....

Sen e det ju påskafton i dag med...ska till pappa kl 13 på lamm middag och sen på påskmiddag hos andreas föräldrar vid 4....ska komma i håg o ta lite bilder i dag och lägga ut i kväll...jag älskar påsken, såå mysigt....man kan ju alltid hoppas att jag har vart så snäll så påskkärringen släppte ner ett ägg till mig med=)det återstår att se......nedan, massa bilder från i går...













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar