onsdag 7 april 2010

Hopp

Mina nya morgon kompisar..


















Åkte på frall frukost hos bästa Johanna och melwin i dag..va himla gott o trevligt..Bara lilla Lisa som har lite problem med magen då o då..vet inte va det e..

Åkte därifrån o ner på stan o hämtade upp hanna o frida som skulle tillbringa sin eftermiddag hos mig..vi satt på altanen o babblade som bara vi kan! va uppe hos mamma med en sväng som så gärna ville träffa dom med..när jag va på väg hem efter att ha lämnat dom så körde jag inom ronja..inte alltför ofta man hälsar på henne! hon bor så bra där..nyfikna jag satt i fönstret o gluttade medans liam vände upp o ner på lägenheten! vi snackade åt chis o drack läsk..nyttigt o bra! himla rolig lekpark har hon med utanför sig!

















Nu e här lugna gatan. Liam sover men Lillan e fortfarande uppe..hon sitter och leker..

hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar