onsdag 14 april 2010

tjabba











Tjabba!! vår dag började lungt i solen ute på altanen med lite kaffegäster...det va ju jätte varmt redan vid 10 i morse...såå skönt..sen va vi hos mamma en sväng innan vi åkte och hämtade upp frida som skulle följa med oss till stan..gick på Lindex och handlade en ny mascara till mig och sen lite var till barnen...keps o brillor till liam o body ,strumpbyxor o strumpor till Lisa!! sen satt vi på torget en stund och njöt i solskenet innan vi åkte till fotogafen....där gick det inte så värst bra...lisa ville inte alls och skrek..hon ville inte sitta i en resväska och se jätte glad ut..haha,,det ska bli väldigt spännande och se dom bilderna,,,det vill jag lova.......har vart ute nu i eftermiddag med...så fort andreas kom innanför dörren fick han 2 små guldklimpar av mig så slängde jag mig i soffan och kollade ett avsnitt desperata hemmafruar...snacka om att vara beroende av en tv serie...nu e andreas i väg på ett ärende o lisa sover ute,,jag o liam förbereder lite! vi ska grilla så fort andreas kommer och dom kommer nog när som helst..jag har nämligen kycklingfile liggandes i marinad i kylen..ska bli fantastiskt gott....i morgon ska jag lämna barnen hos världens bästa moster somska vara barnvakt sen ska andreas hämta dom där--jag ska till växjö och hälsa på Lina och vi ska ut på stan och käka lunch....sååååååå nice!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar