söndag 11 april 2010

Malin kalas

va på Kalas hos Malin min syster i går...jätte trevligt och hur varmt som helst i solen..bjöds på grillat och det e ju aldrig fel...va mycket god drömtårta till efterrätt...tyckte den såg lite rolig ut..hihi..min dåliga humor....lillan satt och lekte en stund och liam hade fullt upp med allt möjligt hela tiden!!jätte trevligt..passade på att boka upp malin som barnvakt på torsdag då jag ska till växjö och äta lunch och mysa med Lina...

sen åkte vi hem och liam somnade jätte tidigt så älskling gjorde varma mackor till oss..jag satt som fastfrusen framför desperate housewifes hela kvällen....sååå nice..inte många avsnitt kvar sen kan man börja leva normalt igen!! I dag ska andreas fixa tattoo tid till mig.. såååå nice....nä nu har jag inte tid att sitta här mer..ska åka in och hämta sofie o lilla elvira för en härlig utedag i solen

later

1 kommentar:

  1. Hahaha...vilken fin tårta..helt underbart smakade den nog oxå!! :)) Kram på dig/er

    SvaraRadera