torsdag 8 april 2010

mini

En syn man nog bara får när man kommer ut från affären om man bor på landet!!!


















Lisa fortsätter att sitta så fint!!


















Haft mini besök i dag!! Sandra kom med flickorna..Tuva O Haylie..så mini och så söt..lite bebis sjuk blev man allt....dom luktar ju så gott så jag passade på att mysa lite med!

























men jag nöjer mig mer än väl med mina guldklimpar än så länge...har ju faktiskt en bebis jag med....en stor en men i alla fall!!haha lilla Snuttan.














Jag gjorde plättar till oss med hallon grädde o sylt..det va smaskigt,,,liam åt som en häst...sen fikade vi ute på altanen på bullar...barnen lekte..liam va jätte trött och fick lite bryt då o då..hihi! han hade inte sovit middag stackarn..vi hade jätte mysigt så det ska vi snart göra om!!

Sen kom Andreas hem med god mat till oss och liam fick lov att sova en stund innan fritids så att han skulle orka...såg han knappt på fritids i dag, han bara sprang runt o lekte...marika va med där med pojkarna och sen vanliga fritidsgänget..så det va kul som alltid...

va ju lite sol framme i dag då o då och då va det ju jätte varmt...så hoppas verkligen på en fin dag i morgon,,fredag o allt...

nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar