onsdag 21 april 2010

PANIKLÄGE





Haft lite av ett panik läge här i dag. skulle bara gå ut och ta in tvätten som tar 10 sekunder. precis när jag går ut genom altandörren och har gått några steg så hör jag hur liam stänger dörren och trycker ner handtaget..jag springer tillbaka men hinner inte..Jag e utelåst....fick panik..sprang runt huset och kände på alla dörrar som jag visste va låsta. sen tillbaka igen..liam står innanför dörren och börjar bli ledsen. jag hör att lisa med börjar bli ledsen!!!.jag ringer mamma och säger att jag e utelåst o liam o lisa e inne själva..så hon slänger sig i bilen med sitt onda ben och kommer hit på 30 sekunder..samtidigt ringer jag Linda..dagens hjälte och bara skriker till henne, kom hit med en hammare.. hon blev nog väldigt rädd hon med för hon va här på 1 minut med hammare i högsta hugg! sen försökte jag få bort liam från fönstret, tillslut fick jag honom att backa från fönstret o ta sin bil så mamma kunde slå sönder köksfönstret så jag fick komma in till mina barn..vilken pers,,,,pust! tack snälla snälla linda som stannade och hjälpte mig få bort alla tusentals glasbitar!!!


Har bakat i dag..muffins och bullar blev det!så nu e frysen halv full igen i alla fall..



















Annars har det varit väldigt lungt i dag då Liam e dålig..feber,,,stackars liten...Hunnit göra lite vår fint i tv rummet i dag..nya gardiner och fina tulpaner..Mat rummet tar jag i morgon..
Blir inget kolmården i sommar. vi ångrade oss..bestämde oss för att åka och bo på camping och gå på tosselilla i stället allihopa..passar barnen mer finns ju hur mycket som helst att göra där!!..ska bli så himla roligt..ser verkligen fram emot att åka med johanna o tobbe o lilla melwin...
Va ute för en stund sen. fåglarna kvittrar så härligt nu på kvällarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar