måndag 12 april 2010

Sofie

I går kom Sofie på förmiddagen med lilla Elvira som inte e så liten längre...så söt e hon...dom hade med sig present till mig,,en jätte fin grill krydda och en kakbok..jag blev jätte glad...jag har muffins o bullar o annat men ingen kakbok, så nu ska det bakas så fort det blir en ledig stund...














Hon hade middag med sig också som hon gjorde till oss det va så gottigt...Tessan va också här uppe med oss,,jätte kul att hon kom...vi satt på altanen och fikade, jag gjorde muffins med glasyr sen va vi ute o gick en runda med...lisa o viris va så söta när dom satt i dubbelvagnen..


















sen gick vi upp till mamma en runda och då va Elviras mormor också där...så dom blev glada att träffa sina barnbarn...man har tur som har en sån mamma..



















sen gick vi hem till mig igen och så åkte dom hem..jag tog alla mina böcker och gick till bibblan med linda o chrille sen direkt till fritids därifrån....hade ju sån tur med vädret hela dagen...efter sen gick vi hemåt vid lite efter 19 för då va liam så trött och jag med...när vi kom hem så va det grillning på g..rätt mysigt o gott och komma hem till det här..
Idag e det rätt på lungt på schemat..ska klä barnen nu sen dagis för liam och då ska jag o lisa till min kusin Linda o fika...sen ska jag ut och gå låmgrunda vi lunch så får liam sova...i eftermiddag vet jag inte riktigt,,blir nog plocka lite..ska boka min tattoo tid med..ser´ju verkligen ut att bli helt underbart väder i dag..niice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar