torsdag 14 januari 2010

mammagrupp m.m




I går träffades vi i mamma gruppen..liams mamma grupp..hemma hos Annika. jag hade båda barnen med mig och det gick hur bra som helst..jag hade bullar med mig till fika=) det e så kul och träffas..vi gjorde det så ofta innnan men nu e det tyvär inte lika ofta..och det e så kul och se alla barnen i gruppen..dom växer så otroligt..känns som det inte va så länge sen vi träffades och la alla på ett täcke när vi skulle fika....visst vi fikar nu också,,i en annan ljudnivå bara!!haha det gick jätte bra med alla barnen, don lekte o hade sig...det e liam i blått på översta kortet och grönt på det nedersta...vilken kunubbis jág hade!!
sandra o amanda liams ögonsten va här i går och vi drack lite the o gick en runda med hundarna! va ju så soligt och fint väder i går....
i dag e det FREDAG,,en speciell dag....
vi ska upp till bvc kl 11 och väga båda barnen, va ganska längesen faktiskt, så det ska bli spännánde och se nu....sen ska jag gå en runda efter det så dom sover i vagnen, i eftermiddag ska vi till Sofie o kolla in lilla Elvira..ska bli kul...
nä nu vill lisa ha frukost och inte sitta här mer..
När kärleken talar hör man alla gudarnas röster. den fyller himlen med harmoni!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar