torsdag 21 januari 2010

Lovely Liam och Lyckans Lisa

Dagis i dag gick kanon..men han har dock koll på mig hela tiden vart jag befinner mig..ska bli spännande och se hur han reagerar när jag lämnar honom nästa vecka!! om dom får tyst på min älskling eller inte...

efter dagis åkte jag o mamma och barnen och hälsade på min moster i hennes nya hus som dom håller på att renovera..ett jätte fint hus.där fikade vi på frallor..sen hem och lägga liam och umgås lite med skorpan, som andreas kallar henne pga skorv..hihi..=)sen kom Ronja hit en sväng och drack the med mig och vi pratade en massa..bestämde ett datum vi ska gå ut och festa..det ska bli skoj...har inte vart på natti på 100 år typ känns det som, så det ska bli riktigt kul..detta kortet togs sist vi festade i hop..sen har jag vart gravid sen dess känns det som..haha! va förresten gravid med liam på detta kortet..ovetandes dock...

nu e vi precis hemkomna från kaskad, har varit där i flera timmar..min syster med familj också. och sen min nanny..mamma också så klart....liam har haft så himla roligt. bara skrattat o lekt o åkt allt som går o åka...han somnar utan vaggvisa kan jag lova..väldens bästa lisa låg o satt i vagnen under tiden alla badade, sa inte knyst på alla timmar..helt otrolig unge!!!! nu fick jag precis höra att kycklingsalladen va klar så see you later....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar