lördag 16 januari 2010

LIAM OCH LISA




På BVC gick det bra..hon kikade på liams fot också och den e mycket bättre nu fast han har fortfarnade ont i den..sen va det ju vikt och längd också.. Lisa som exakt är 4 månader vägde 6860 och va 66 lång och liam som är 2 år och en månad vägde 13160 och va 86 lång!! stora fina barn jag har....sen på efter middagen va sara och barnen här en liten snabbis på fika sen åkte vi till Sofie och kollade på deras nya tillskott ljuvliga Elvira..såå liten, kan inte fatta att Lisa va så liten, hon va ju jätte stor jämfört med henne.....bebisar e ju helt underbara...man blir ju smittad, det går ju inte att undgå...men här blir det ingen bebis på flera år i alla fall...


igår va det lets dance och rätt åkte ut enligt mig..har inte riktigt bestämt mig vem jag håller på..
i dag har jag och barnen varit i gallerian och kolla runt lite..liam gick själv, så duktig.. köpte present till nova som har barnkalas i morgon...ska bli så roligt...nu sover lisa och liam vilar på soffan,, älskling renoverar på..börjar bli så fint i hallen nu...i kväll ska vi titta på flickan som lekte med elden..liam har inte sovit i dag så kommer somna tidigt i kväll..pappa kommer snart hit och fikar...jag tänkte passa på att baka en sats bullar och lite hallonmuffins som inte blev av sist...
hej hopp så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar