onsdag 6 januari 2010

kalas






















nu e kalaset över för familjerna, gick jätte bra och va trevligt..bjöd på taco buffe..och kladdkaketårta med grädde o bär till efterätt...Liam blev jätte glad för sina saker..fick bland annat en sparkcykel, bilar, kassa apparat, raggsockar m.m...jätte fina presenter..tack så mycket alla....Liam sov flera timmar och vaknade när kalaset hade pågått en stund..Lisa va först jätte rädd för allt o alla men det gick över och så va hon sitt glada jag igen....nu e vi helt slut allihopa..lisa sover och liam o andreas spelar bandy....vi ska kolla på våra paradise hotel avsnitt som vi missat...i morgon har vi inga planer förutom att lämna en bok på bibblan som jag bara hunnit läst 1 kapitel i..haha. får väl låna om den eller nåt..eller e jag kanske så lat så andreas får lämna den åt mig..har nämligen en motions runda jag måste ta i morgon i rask takt efter tacosen som jag vräkte i mig....
haudi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar