tisdag 12 januari 2010

bullar


Bakat bullar idag...åt 3 st..fy på mig...=)=)=)
Fick lite hjälp av nova..sara och barnen har varit här i eftermiddag, alltid trevligt och ha dom här..Liam kom hem med mormor precis när dom skulle gå nästan..inte så populärt av Liam..han gick en bra stund med två bilar dragandes och skulle ge den ena till nova,,han ville till och med gå upp och leta..
e träning i dag på fotbollen men jag ska inte gå! får va hemma och serva liam,,men han e bättre nu..mycket bättre, nu går han och stödjer på foten, bara haltar lite..va på gymmet i går med..orka inte träna varje dag..hihi..
väntar på andreas ska komma hem från maxi..jag gav han en ganska lång handlingslista i morse...så ska vi göra middag, ska antingen ha lax eller snitzlar,,har inte bestämt mig än, med en go sallad till=)e så hungrig nu, trots 3 bullar,,haha...
kärlek..är så ljuvligt..en känsla av att sommaren kommit...
nu ser jag bil lysen utanför...hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar