torsdag 28 januari 2010

hemma o fritids

Jisses va det snöade i morse..min bil va ganska insnöad kan jag säga!! har varit hemma hela dagen...händer inte alltför ofta..vaknade och låg sen på soffan jag o barnen i flera timmar..såå skönt,,sen kom jenny (grannen) nästan granne i alla fall på en kaffe..kul med lite sällskap...sen har jag tvättat lite och gått i genom alla mina album och skrivit på vilka kort som e i och från vilket år, så nu e det sorterat och lätt och kolla om man söker når kort,,haha, vilka minnen man fick..kollade på lite kort från tubbarp...alla de 5 år jag och andreas va i hop innan Liam kom...va mycket som hänt,, och alla hästar jag haft och alla galna tjejkvällar,,haha, ja det va kul och kolla i genom...


sen mötte jag upp Ronja och mamma på pizzan vid 4 så käkade vi middag där...satt ett bra tag och pratade, sen va det dags för fritids, så kul att det har börjar igen...kröp runt o lekte me liam och dagiskompisen Tommy som med va där och fikade med jenny som också va där och ronja (min personliga assistent) som hade lisalängtan i dag som hon så fint beskrev det,,vi e glada att vi har Ronja!! sen hem och nu badar Liam..lite väl sent men han sov länge på dagen i dag så det gör inget,,sen blir det ju sovmorgon länge i morrn med så det e bara skönt... inget på tv i dag så blir lite the och lite läsande,,,åh facebook så klart! haha........i morgon om allt går som det ska så e det lite FEST....ska bli så kul i så fall=)=) vet inte vad jag ska göra på dagen..hoppas på att det e lite uppehåll från snöandet så man kan gå en sväng,, vill ut och röra på mig lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar