söndag 10 januari 2010

Fortsättning på gårdagen

Blev ingen kopp the eller pyjamas för mig i går..Vi fick lite mer besök vilket va jätte trevligt..det va Frille och Kusin Johan med hans dotter Simone och sen Linda och barnen...Dom spelade guitar hero hela kvällen och vi pratade och hade trevligt...Frille (världens bästa gudfar) och Liam lekte med Liams lera väldigt länge..undra vem som hade roligast...



















Glömde ju nämna i går också att lotta min kusin kom o firade liam, så snällt. hade hon inte behövt..han fick två chipspåsar.. raggsockar och en jätte fin t-shirt o bilar!!!tack potta!!!!
















Så vi kom i säng ganska sent i går...i morse blev det en dusch för att piggna till lite...sen gick jag runt hejan men min nya coach sara...hon går sååå fort, hinner knappt med..hon kör slut på mig..det e bra..haha=) men det går bra...1.5 kilo denna veckan har jag förlorat..ca 5 kvar...och då har jag ändå fuskat i veckan..så glad att dom bor i backaryd..längtar till sommaren när vi kan sitta uppe o grilla o ha mysigt alla 4..och barne´n förstås...

1 kommentar:

  1. Vilken bild den sista.. Haha.. :-) Vi är också glada att vi bor i backaryd :-)

    SvaraRadera