onsdag 27 januari 2010

Snö kaos-jag klagar inte...

Varför detta klagande om snö kaos...tycker det e kanon mysigt...visst det blir ju fler olyckor o så och det e ju absolut inte bra..men det e ju så mysigt med massa snö..man kan hålla sig innne, tända alla ljus, elda i brasan, dricka varmt the...så jag klagar inte...........men visst längtar man till våren, sitta ute och det här, men det kommer ju....

I alla fall.......dagis i dag, ordinarie personal sjuk...så lämnade honom i dag..fortsätter på måndag nu kl 10...

efter dagis åkte jag, frida o mamma och barnen in till stan och gluttade runt lite. köpte en varsin ny mössa till mina vildar...sen mötte vi upp Linda och Ronya och fikade på kontan..jag åt en stor bit smörgåstårta,,åh den va så god.. sen åkte vi hem och jag satte i gång med bullbak. typ 150 st blev det..gjorde dubbelsats. så nu ska det väl räcka ett litet tag...när vi va klara med det stack vi bort till sara så andreas kunde måla klart hallen,,, fick mitt the jag inte druckigt i dag och barnen lekte och hade sig, dom e så goa allihopa...nu sitter jag här och tar det lungt...ska lägga en trött liam och sen blir det nog soffan och tv för hela slanten...sätter ut en bild på mina fina halsband jag fick från frida ó johan från gran canaria, precis min stil,,love...

mina kärleksdikter som jag utlovar har jag glömt men nu bjuder jag på två bara för det......

kärlek är att krypa i hop under ett paraply långt efter det har slutat regna.......

kärlek betyder att jag tryggt kan anförtro honom min gåva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar