lördag 23 januari 2010

Lördag kväll och miin stora donna

god morgon! bara jag och lisa uppe, så tänkte passa på att blogga lite..va på maxi och handlade lite i går så nu kan jag slänga handlingslistan som jag har haft i fickan i typ 3 dagar,,,=)=)


när vi kom hem så gjorde jag och andreas en smörgåstårta, jag blev så sugen på det, den blev jätte god, jag älskar smörgåstårta...


















Sen va det ju dags för min stora donna att få sin första gröt..mamma va givetvis här och va med på det..hihi...hon va så duktig och tyckte det va jätte gott..när hon såg skeden så gapade hon...och när hon ligger på golvet nu så förflyttar ho sig lite hit och dit...min stora donna...e så duktig...
ska ta en kopp the nu..och så vill jag äta smörgåstårta till frukost...sen blir det nog att våldgästa min lilla jätte tjocka kattis..hon skulle va så snäll och baka sockerkaka till oss,,,,vi behöver komma i väg någon timme så andreas kan jobba i hallen..åh denna hall..ska bli så skönt när den e klar,,va ju inte lite och göra i den precis....men men vi får se om vi blir utslängda av kattis nån gång för hon e ju beräknad till i dag så hon sk ain och förda barn hoppas vi på=)=)spännande....får ju säga GRATTIS också till vår kära vän Andreas som fyller år i dag...vi syns sen=)=)
Later Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar