lördag 2 januari 2010

Tjabba































God fortsättning alla...


har varit på gymmet i dag..kors i taket,,måste skärpa mig nu...snart sommar ju..hahahah..blev lite indoor..skönt... sen åkte jag o barnen till sporthallen..lite aktivitet där i dag..sen nu i eftermiddag blev det att gå runt hejan. så härligt, dock lite kallt, men jag har termobyxor,,hihi...ronja har varit här och fikat.bestämde att vi skulel ut och festa nästa löning..kul kul..typ 200 år sen man va på natti...ska bli så roligt och dansa o dansa.....sen har vi hyrt film också som vi ska kolla på när barnen sover..baksmällan,jag har velat se den länge nu..


























Ingen mera jul hos oss nu..nu e allt borta..nya krafter nya tag..bort med gammalt in med nytt...så skönt faktiskt..kolla min nýa fina ljusstake från mairo....den stora...











I morgon bär det av till IKEA..jippie..fick min vilja igenom..""igen""" så roligt..ska handla lite till barnens rum och lite blandat..ska till älmhult. tycker det e bättre än kalmar....

ha en trevlig fortsatt lördagskväll..det ska jag ha!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar