onsdag 20 januari 2010

underbara älskade barn...











Tjoho!""
Hemma igen...
dagis i morse gick bra..lite jobbigt på samlingen bara att behöva vänta på sin tur innan äppelbiten kommer)()(hihi....
sen åkte vi hem och liam sov middag sen åkte vi till sandra och Tuva och hälsade på i hoby..bodde i ett jätte fint hus med ett super snyggt kök..precis i min stil...gick kanon med barnen..tuva hade massa leksaker i liams smak så såg knappt honom. han bara lekte o lekte..tog en liten paus bara för fika..god kladdkaka...åt lite för mycket..(inte ovanligt när det gäller mig)...sandra hade en sån stor mage nu..jätte fin mage...så om några veckor får vi se det lilla underverket..fick tyvär ingen bild på tuva men ni kan kolla in dom hennes blogg
hade jätte trevligt..synd bara att det går så lång tid mellan gångerna..men det ska vi ändra på tycker jag....
sen körde vi till mamma och fick god middag..revben..smarrigt...i kväll blir det lungt, inget alls på tv så ska faktiskt pallra mig bort till macken och hyra en film...i morgon e det dagis igen och sen kommer fia och flickorna....full ös..precis som jag vill ha det!!
happy happy...

1 kommentar: