måndag 18 januari 2010

En massa



Hejsan...

kolla in min snygging som e nyklippt av mormor i dag..sån tuffing jag har nu!



















sara och barnen har varit här i dag..vi lagade lunch och åt tillsammans med våra kids..super mysigt..timmarna flög som alltid när vi e tillsammans..sen sövde vi grabbarna bus och tittade på film med våra tjejer..va lungt det e när killarna sover..tittade på chihuahua i beverly hills,,ganska
bra måste jag erkänna...


















Mina favorit tjejer och Robin...
















Sen när dom hade gått hem så åkte jag o barnen och hälsade på andreas på jobbet..det gillar liam, så han fick åka truck och hjälpa pappa...sen åkte vill öb och kollade runt och handlade lite...
nu i kväll har vi vart hos pappa och han och liam har skottat snö och lekt en massa med bilarna liam hade med sig..jag o lisa låg på soffan och löste korsord...nu väntar vi på familjen annorlunda..älskar det programmet..det e väl så man slutar..i ett jätte hus med 10 barn..haha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar