fredag 8 januari 2010

Go kväll

go kväll



Riktigt kyligt ute...massa minus, alltid kallare ute på bygden med!! har precis lagt Liam. somnade som en stock, har köpt godis i dag, fast inte så mycket, till i kväll,,känner att jag e värd det,,ingen godsak på hela veckan och det e inte likt mig...men nu ska det bli gott..jag e verkligen så taggad att få bort mamma kilona nu..det e ju inte många kvar nu..det går faktiskt ganska lätt måste jag säga..trodde det skulle va svårare att hålla igen..men det går jätte bra...e ju första gången i mitt liv jag håller igen på godsaker...



vart på sminkparty hos sara...köpte lite grann..alltid kul med lite nytt i sminkväskan..inte för att vi behöver smink som e så bruna och fina året om,,eller...haha...



gjort lite inför i morgon också då Liam ska ha barn kalas, ett av dom, det andra ska han ha på söndag..jag delar upp det så kommer några i morgon kl 15 och några på söndag kl14..jag tycker det e bättre..så att man har tid för dom barn som kommer och Liam kan ta det lungt och bara leka, blir lite mysigare så..o så har jag tid med föräldrarna med...så blir det inte kaos och bara massa spring utan barnen kan sitta runt ett litet bord och ha det så mysigt...det ska bli jätte kul....sen kommer min kusin Lotta och ska fira Liam på förmiddagen..hon e bara såå gullig som kom i håg att han fyllde år nu....



nu inväntar jag bara lets dance och jag har redan min favorit...RAHBI....gillade han redan i idol...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar