söndag 3 januari 2010

ikea

Hej..Ikea i går..som alltid på ikea kommer man hem med mycket mer än va som var meningen..hehe...köpte fönsterlampor..jätte snygga och ett litet bord och en stor lampa till, grön och jätte snygg tycker jag...sen blev det mycke nytto grejer som man inte ser som man bara stoppar in i skåpet, skålar m.m...sen köpte jag lite till barnens rum..lite blommor till deras små bord och en nattlampa till liam och ett stort blad. och två mammut pallar..skulle köpa två rosa pallar till lillan men dom va slut typiskt nog...






Va uppe med tuppen i dag..halv åtta vakande Liam. händer väldigt sällan..så han kommer sova middag i dag,,,har inga planer...hanna o elli kommer vid halv 11 och fikar och hämtar gardiner jag köpte till henne i går på ikea..sen ska jag träna med saris i eftermiddag vid 5 om jag får barnvakt, andreas e på verkstaden med bilden, men jag ska höra med mamma hon kan säkert va här en stund......nu ska vi gå till affären..
hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar