lördag 9 januari 2010

kalas

Nu har Liam haft ett av sina barnkalas...det va Ebba Elli Amanda och Robin...
Robin har varit i skottlinjen i dag,,,,

Alla barn satt och va så duktiga och åt...liam bjöd sina kära vänner på kroketter köttbullar och hotdogs...det verkade gå hem för alla åt..sen blev det chips o dipp och maräng tårta till efterrätt...Liam fick en massa fint..Han fick leklera kritor och block och två lastbilar där man kan lasta bilar och sen en jätte stor planch på blixten mqueen och hans vänner...jag har velat ha en sån länge att sätta på hans gardebod..tack så jätte mycket allihopa...


Nu har lugnet infunnit sig och det e städat och klart efter kalaset..min lille sheriff tittar på film och ska nog snart upp i säng...en lång dag i dag utan middagslur dessutom så behövs nog ingen vaggvisa direkt...byta om till pyjamas och en stor kopp the och mysa med Lisa står på min agenda just nu..har knappt sett min sessa i eftermiddag känns det som...hoppas på en riktigt bra film i kväll med...







































I morgon ska jag gå runt hejan på förmiddagen..blir nog inte gymmet i morgon heller..har inte hunnit denna helgen med kalas o annat och stå i..får ta igen det nästa vecka...då SKA jag träna måndag onsdag och lördag....i morgon e det ju barn kalas i gen..då kommer miki molly amy frida joline och lexus och Tuva..då blir det bullen varmkorv o pommes och klddkaka och sen ska vi på middag hos andreas föräldrar på kvällen..så hungrig lär man ju inte gå i alla fall..

puss o hej

1 kommentar:

  1. Tack själv för idag! Jag tänkte på måndag, är du helt hundra på att du ska träna? för då stannar jag kvar efter skolan och åker med dig hem, för annars måste andreas sticka iväg med ungarna i bilen kl 18, och vill gärna skona honom och mig från det :-) Puss

    SvaraRadera